Inloggen

Good news : your subscription is nearly done!

Please confirm your Disneyland Paris newsletter subscription.

You will receive shortly receive an email containing an activation link to finalize your subscription. Once you have clicked on the link you will receive our Newsletter. Enjoy!  

The collected data is for the use of Euro Disney Associés S.C.A. for the purposes of managing your mydisneyland account and your request for information. You have the right to access and correct your data, by notifying Euro Disney Associés S.C.A., Direct Marketing Department, BP 100, 77777 Marne La Vallée Cedex 04 - France

Contact opnemen

Op vragen over onze aanbiedingen, je verblijf, een offerte of een boeking, antwoorden we uitsluitend telefonisch op 0900-34 76 39 65 (€ 1,00 per gesprek).
Heb je praktische vragen over je verblijf? Kijk dan eerst even naar de rubriek 'veelgestelde vragen' of sluit je aan bij onze community om tips te delen op ons officiële forum.

VOOR JE BEZOEK

  • PRIJZEN EN BOEKINGEN
  Als je informatie wilt over onze aanbiedingen of als je vragen hebt over een prijsopgave, boekingen etc. voorafgaand aan je bezoek, kun je contact opnemen met ons callcenter op:  

0900-34 76 39 65
*€ 1,00 per gesprek

Openingstijden callcenter:
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 20:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 19:00 uur
Zondag: 10:00 – 18:30 uur

  • JE RESERVERING
Voor meer informatie of bevestigen, wijzigen of annuleren van uw boeking kunt u telefonisch contact op nemen met onze Klantenservice op het nummer dat vermeld staat in uw bevestigingsbrief ofwel schriftelijk. Als een klacht binnen 45 dagen na het verzending niet tot tevredenheid is opgelost, heeft u de mogelijkheid u te verwijzen naar de Franse ombudsman in de vakantie-en reissector (Médiation Tourisme et Voyage), waarvan de contactgegevens en de raadplegingsprocedure te vinden zijn op haar website: http://www.mtv.travel. Voor meer informatie over de grensoverschrijdende geschillenregeling, kunt u de website van de Europese Commissie op het volgende adres raadplegen: http://ec.europa.eu/odr/
  • HANDICAP, ZIEKTE, ALLERGIE 
Als je specifieke vragen hebt over reserveringen/verblijven voor gasten met een handicap of een voedselallergie kun je deze stellen via het speciale formulier dat je hier vindt.

Voor alle andere vragen kun je ons bellen op 0900-34 76 39 65 (€ 1,00 per gesprek).

NA JE BEZOEK


Op vragen over onze aanbiedingen, je verblijf, een offerte of een boeking, antwoorden we uitsluitend telefonisch op 0900-34 76 39 65 (€ 1,00 per gesprek).
Heb je praktische vragen over je verblijf? Kijk dan eerst even naar de rubriek 'veelgestelde vragen' of sluit je aan bij onze community om tips te delen op ons officiële forum

  • PRODUCTEN BESTELLEN PER POST
Als je producten (knuffels, kostuums, etc.) wilt bestellen die je tijdens je verblijf in een van onze winkels hebt gezien en/of als je wilt weten hoe onze bestelservice werkt, kun je contact opnemen via het onderstaande formulier.

  • GEVONDEN VOORWERPEN (LOST & FOUND)
Indien je één van je persoonlijke eigendommen bent kwijtgeraakt tijdens je bezoek aan Disneyland® Paris, klik dan hier om contact op te nemen met onze afdeling Gevonden Voorwerpen.

  • VERZOEK OM EEN FACTUUR
Indien je een reeds door jou betaalde factuur van je verblijf, bezoek of aankoop in Disneyland® Paris wenst te ontvangen, neem dan contact met ons via het e-mailadres dlp.comptabilite.facturations@disney.com onder vermelding van je naam, voornaam, huisadres en je reserveringsnummer (indien je verzoek een verblijf betreft) en/of de kassabon die je is overhandigd tijdens je aankoop. Wij raden je aan dit in het Frans of Engels te doen.

  • SERVICE VAN DE DISNEY WINKELS NA JE AANKOOP
Indien u kontact wilt opnemen met onze Klantenservice over een artikel dat u in één van onze winkels (PhotoPass producten uitgezonderd) gekocht heeft, verzoeken wij u gebruik te maken van het formulier dat hier beschikbaar is of een e-mail te versturen naar dlp.sav@disney.com. Als een klacht binnen 45 dagen na het verzending niet tot tevredenheid is opgelost, heeft u de mogelijkheid u te verwijzen naar de Franse ombudsman in de vakantie-en reissector (Médiation Tourisme et Voyage), waarvan de contactgegevens en de raadplegingsprocedure te vinden zijn op haar website: http://www.mtv.travel

Voor vragen of problemen betreffende de Disney PhotoPass™+ service, klik hier om het daarvoor bestemde formulier in te vullen.

Indien nodig kun je dit e-mailadres gebruiken: dlp.sav@disney.com.
  • KLACHTEN EN COMMENTAAR NA JE VERBLIJF
Je bent op dit moment nog steeds in Disneyland® Paris en je wilt graag een probleem of teleurstelling met ons te delen? Onze Cast Members ter plaatse staan tot je beschikking bij City Hall in het Disneyland® Park en bij Studio Services in het Walt Disney Studios® Park. Voor vragen of opmerkingen over het Disney® Hotel waarin je verblijft, kun je terecht bij de receptie van je hotel, ook te bereiken via de telefoon die in je hotelkamer aanwezig is.

Als u na afloop van uw verblijf opmerkingen heeft die u graag met ons wiIt delen dan kunt u gebruik maken van het formulier dat hier beschikbaar is of een e-mail versturen naar dlp.clientenservice@disney.com.

Als een klacht binnen 45 dagen na het verzending niet tot tevredenheid is opgelost, heeft u de mogelijkheid u te verwijzen naar de Franse ombudsman in de vakantie-en reissector (Médiation Tourisme et Voyage), waarvan de contactgegevens en de raadplegingsprocedure te vinden zijn op haar website: http://www.mtv.travel. Voor meer informatie over de grensoverschrijdende geschillenregeling, kunt u de website van de Europese Commissie op het volgende adres raadplegen: http://ec.europa.eu/odr/

ANDERE ONDERWERPEN

  • CADEAUS EN PROMOTIEMATERIALEN
Als je op zoek bent naar cadeaus en/of promotiematerialen dan kan Disneyland® Paris je helaas niet helpen, we hebben geen cadeaus of promotiematerialen die we onze gasten kunnen toezenden.
  • GROEPSBOEKINGEN EN BUSINESS SOLUTIONS  
Wil je een groepsreis naar Disneyland Paris organiseren, wijzigingen aanbrengen in een bestaande groepsboeking of heb je opmerkingen of vragen, klik dan hier.
Met vragen over onze Business Solutions kun je terecht op deze speciale website.
  • VACATURES
Wil je weten welke vacatures Disneyland Paris heeft of wil je solliciteren, dan kun je daarvoor terecht op deze speciale website.

Contactformulier

Alle velden met een * zijn verplicht

Er is een foutmelding. Controleer alle velden die rood zijn.

Reden waarom je contact opneemt


Disneyland® Paris ontvangt dagelijks vele gelijksoortige aanvragen. Hierdoor kunnen we helaas niet op dergelijke aanvragen ingaan. We willen iedereen gelijk behandelen, waardoor het helaas onmogelijk is een ander beleid te voeren.
In dit onderdeel vind je antwoorden op je vragen over boekingen/bezoeken voor gasten met een beperking en voor gasten met een voedselallergie. Als je vraag niet in één van de bovenstaande categorieën valt, bel ons dan op 0900-34 76 39 65  (€ 1,00 per gesprek)

In dit onderdeel vind je praktische informatie over de Parken en Hotels. Als je vraag niet in één van de bovenstaande categorieën valt, bezoek dan de informatie-sectie "FAQ".

Voor vragen over aanbiedingen, prijsopgaven en boekingen, willen we je verzoeken ons online reserveringssysteem te gebruiken. Deze kun je via de homepage terugvinden. Een andere mogelijkheid is ons reserveringskantoor te bellen op +33 1 60 30 60 53 (nationaal beltarief).

N.B De gepersonaliseerde service voor prijsopgaves per email is niet beschiknaar via dit formulier. 


Je contactgegevens updaten


De door Euro Disney Associés S.C.A. verzamelde data zal worden ingezet om je informatieverzoeken te verwerken. Je hebt het recht tot toegang en wijziging van je eigen data, en kunt hiervan gebruik maken door contact op te nemen met: Euro Disney Associés S.C.A., Direct Marketing Department, BP 100. 77777 Marne La Vallée Cedex 04 - France.

9
9